مــ ـــــ ـ ـ ــ ـداد رنـــ ـ ـ ـ ــ ـگی

هر کجا هست خدایا به سلامت دارش...

مــ ـــــ ـ ـ ــ ـداد رنـــ ـ ـ ـ ــ ـگی

هر کجا هست خدایا به سلامت دارش...

مــ ـــــ ـ ـ ــ ـداد رنـــ ـ ـ ـ ــ ـگی

از میان مدادرنگی ها
سهم من یک مدادمشکی شد
می کشم آسمان قلبم را
که پس از تو سیاه وپر دودست...

یاحق
ن.ابراهیمی

آخرین مطالب
پیوندها

هعععی...

يكشنبه, ۳۱ فروردين ۱۳۹۳، ۰۴:۱۳ ب.ظ

خوشحالم که هنوز برای بعضی ها دردسر سازم،هنوز برای بعضی ها زیادی ارزشمند .خوشحالم که کسانی که فکر می کردم مرا به اندازه ی خودم می شناسند با من بیگانه اند وخوشحال برای خیلی چیزها...وناراحتم بخاطر وجودبرخی آدم های زیادی مذهبی که ازآن طرف پشت بام افتاده اند وآدم را ازهرچی دین است...

گاهی وقتی ها فکرکردن به برخی چیزها آدم را خوشحال می کند مثلا خاطرات گلستان شهدا

(عکس بخاطر محترم بودن برخی دوستان تغییرکرد...)



موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۳/۰۱/۳۱
ن.ابراهیمی

نظرات  (۲۸)

سلام....

ولادت حضرت زهرا سلام الله علیها رو به شما تبریک میگم....

عیدتون مبارک....

تقدیمی *ذره* به صاحب این خانه:

امام صادق علیه السلام :
مردى خدمت پیامبر صلى‏ الله ‏علیه و ‏آله و سلّم آمد و عرض کرد : اى رسول خدا ، به چه کسى نیکى کنم ؟ فرمود : به مادرت . عرض کرد : سپس به چه کسى ؟ فرمود : به مادرت . عرض کرد : بعد از او به چه کسى ؟ فرمود : به مادرت . عرض کرد : سپس به چه کسى ؟ فرمود : به پدرت .

الکافی : 2 / 159 / 9 منتخب میزان الحکمة : 614

..............

* ضمنا دعوتید به....

معرفی کتاب* بادبادک باز*

http://heyateketab.blog.ir/

پاسخ:
برشما هم مبارک
سلام و درود بر شما شاعر ارجمند
بسیار عالی بودند تک بیتهایی که من اسمش را اشعار پیامکی نام نهاده ام پس با اجازه شما
 می گویم اشعار پیامکی تون بی نظیرند.
آفرین وآفرین
پاسخ:
سلام.
خوش آمدید.
ههه...
سپاسگزارم
سلام.ههه دردسر رو خوب گفتی
واقعا تحمل بعضی چیزا خیلی سخت شده نه تنها برای من همطینطورهم برای شما انگار

شما هنوز هم برای همه ی مان ارزشمندید خانم بدون شک

قلمتان سبز
پاسخ:
سلام.
امان از دست شما...
جالبه نمیدونستم برای شماهم سخته.چون بعضی از رفتاراتون مثل بقیس!!!!
قربان شما
کاشیکه میشد به کسی دل ببندی که اونم همین حسو به تو داشته باشه..کاش میشد علاقه کسی را بفهمی اونوقت دیگه تو زندگیت سر گردان نمیشدی
پاسخ:
واقعا ای کاش می شد...
سپاس ازحضورتون کسی که نمیشناسم
۰۴ ارديبهشت ۹۳ ، ۰۳:۲۳ آیا میدانید؟

سلام
وبلاگ آیا می دانید با مطالب عجیب و متنوع افتتاح شد
تشریف بیارید
ممنون یا حق

۰۴ ارديبهشت ۹۳ ، ۲۰:۵۸ عرفان اقوامی
بسم الله الرحمن الرحیم 
سلام دوست عزیزم
به وب این بنده نیز سری بزن و نظرات خودت را درباره ی آن اعلام کن ........
اگر مایل به تبادل لینک هستید نیز در بخش نظرات وبلاگم عنوان نمایید.
نشانی وبلاگ من:
ps-amol.sub.ir
aghvami.sub.ir
منتظرتان هستم
یا علی (ع)
التماس دعا - برای ظهور حضرت حجت (عج) صلواتی عنایت کن!
خدا نگهدار
با سلام
این وبتون رو هم لینک کردیم
اگر میل داشتید مارو در این وب هم لینک کنید(بیرق313)
پاسخ:
سپاس از حضورتون
با کمال میل
۰۵ ارديبهشت ۹۳ ، ۱۶:۳۱ محدثه انصاری
دلت خیلی پره هااااااااااااااااااااااااااا
عکست هم خوشگله
پاسخ:
هعععی...
سپاس
سه چیز را با احتیاط بردار:

قدم،قلم، قسم!

سه چیز را پاک نگه دار:

جسم،لباس،خیال

از سه چیزکار بگیر:

عقل،همت، صبر!
از سه چیز خود را دورنگهدار:

افسوس، فریاد، نفرین!

سه چیز را آلوده نکن:

قلب، زبان، چشم!

اما سه چیز را هیچ گاه فراموش نکن:

خدا، مرگ و دوست.



شنیدی میگن: "حسین حسین شعار ماست"؟
بعضیا واقعا فقط شعارشونه، اما شعورشون...

دلم خونه...

موفق باشی
پاسخ:
به نظرم با این وضعیت باید هممون قید...

بماند.
سلام عزیز

با مطلبی جدید بروزم

منتظر نظر کارشناسیه شما
پاسخ:
سلام.
نه دراون حد!!!!
سلام
چرا با من عکس ننداختی؟(الان دارم اذیتت می کنم هه)

حق باتوست...(نه درمورد این حرفا بلکه همیشه)
همین آدما بودن که من رواز همه چیز وهمه جا زده کردن

علی یارت عزیزترین...
پاسخ:
سلام.
جانم؟؟؟؟؟؟!!!!!با تو؟؟؟؟؟!!!!!

آخی شما دقیقا کی به این نتیجه رسیدی عزیزم؟فک نکنم تاثیری دیگه داشته باشه ها
بعله متاسفانه در جریان دقیق ماجراهستم

(تو مشکل روانی داری که بصورت ناشناس نظر میذاری آیا؟+خوشحالم دیگه ناحارت نیستی)
یاعلی


کاش آدما بیشتر اطرافشونا میدند و به هم توجه میکردند.......اونوقت دیگر زندگی آدما ها اینطور نبود که همه از هم غریبه باشند.......
آی آدم ها از مجنون درس بگیرید.......بهضی وقتا باید از خودمون کم بذاریم.....
پاسخ:
حق باشماست...
سلام بر شما شاعر ه ی ارجمند
حدیث قدسی :
من طلبنی وجدنی و من وجدنی عرفنی و من عرفنی احبنی و من احبنی عشقنی و من عشقنی عشقه و من عشقه قتله و من قتله فعلی دیته و من علی دیته فانا دیته»(خداوند فرمود):
هر کس مرا طلب کند، مرا می یابد و هر که مرا بیابد، مرا می شناسد و هر که مرا بشناسد، مرا دوست دارد و هر کسی مرا دوست بدارد، عاشقم می شود و هر که عاشقم بشود، عاشقش می شوم و هر کس را که عاشقش بشم، او را می کشم و هر کس را بکشم، دیه او به گردن من است و هر کس که به گردن من دیه دارد، من خودم دیه او هستم.
پاسخ:
زیبا شاعر ارجمندمان
بیاییم به همدیگر توجه کنیم......این غرور لعنتی ارزش نداره که بخاطرش ا روز از 2 روز عمرمونا هدر بدیم..........(مگه دنیا دو روز نیست؟)
پاسخ:
دنیا دو روزه
و من یک روزش رو باید صرف این کنم که بفهمم کسایی که میان وبا اسم های ناشناس نظر می ذارند کی هستند!!!
۱۲ ارديبهشت ۹۳ ، ۱۴:۵۳ فانوس جزیره ...
سلام علیکم
ماه رجب ماه بندگی بر شما بزرگوار مبارک ..
لطفا از دعای خیرتان ما را فراموش نکنید
درضمن دیداری برای وبلاگ نویسان در منزل شهید ناهی از منکر علی خلیلی هماهنگ شده است که درصورتی که تمایل دارید خدمت شما هستیم .     
لطفا اطلاع رسانی شود به دوستانی که می توانند تشریف بیاوند
http://azf06.blog.ir/
عاقبتتون بخیر       
پاسخ:
سلام.
برشما هم مبارک.

حتما
یاعلی

سلام
واااااااای این که عشق منه....حالا چون گناه داری میگم باتو هم دوست شه...

موفق باشی دوستم
پاسخ:
سلام.
تورو خدا

سلامت باشی
سلام....


تفسیر....

http://taknevisi.blog.ir/post/12
۱۵ ارديبهشت ۹۳ ، ۱۹:۱۲ مریمـــــــ طالبــــــــی
سلام
منم دلم برات تنگ شده دوستم......
البته چقدرم که شماپیام جواب می دی......؟؟؟؟
دیدی که اومدم سرزدم.....
وبلاگ خوبی داری...دیگه انقدرمدادرنگی روقالبت دیده بودم که دیگه داشتم بالامی یوووردم....البته باعرض معذرت....
تنوع خوبی....
که توام اومدی توبلاگ...
خیلی بدون خبراومدی مدرسه....غافلگیرشدم حسابی
دعاکن امام باقرقبول شم...
موفق باشـــــــــی...
یاعلی

پاسخ:
سلام.
دلم منم برات تنگ شده
متشکرم...

چشم شما هم دعاکن
سلام

ان شا الله سود ببریم...

امام هادی علیه السلام

أَلدُّنیا سُوقٌ رَبحَ فیها قَومٌ وَ خَسِرَ اَخَرُونَ 
دنیا بازاری است که پاره ای از مردم در آن سود برند و پاره ای دیگر زیان کنند. 
(مستدرک الوسائل، ج9 ، ص 512) 
پاسخ:
سلام.
ان شاء ا...
سلام به 4 5 تا پست آخر وبلاگم سر بزنید در مورد حضور شهدای گمنام در دانشگامونه
التماس دعا
یا علی
پاسخ:
سلام.
چشم حتما
محتاجیم به دعا
سلام.

پیشاپیش میلاد با سعادت مولی الموحدین حضرت مولا امیرالمومنین

:شاه مردان-شیر یزدان-مرد عرفان-جان عالم-یار خاتم-عشق و جانم

حضرت علی علیه السلام

و روز پدر گرامی باد.



با شعری در مورد حضرت علی به روزیم.
منتظر شما و نظرات زیباتون.
اللهم عجل لولیک الفرج
التماس دعا

یا علی مدد
پاسخ:
سلام.
تبریک

محتاجیم به دعا
علی یارتون
۲۹ ارديبهشت ۹۳ ، ۱۶:۲۳ سنا ♥عاشق مهدی فاطمه♥
کوچه هایمان را به نامشان کردیم که هرگاه آدرس منزلمان را می دهیم بدانیم از گذرگاه خون کدام شهید است که با آرامش به خانه می رسیم !

 
پاسخ:
زیبا...
۳۰ ارديبهشت ۹۳ ، ۱۹:۳۳ تـُــرکــِــ گــَــنـدابـی
سلام
فرمایشاتتون کاملا متین هست..
ما هم قضاوت نکردیم...
فقط عین حرفهای ایشون رو آوردم...

پاسخ:
من منظورم باشما نبود.
با بقیه ی دوستان بودم...

به هرحال ایشون رئیس جمهور مملکت هستن...
(با رای عده ی زیادی از مردم انتخاب شدن،بهتره بیشتر بهشون وقت داده بشه)
۳۱ ارديبهشت ۹۳ ، ۲۲:۱۴ تـُــرکــِــ گــَــنـدابـی
ببخشید کدوم بی احترامی؟ :)
البته من مسئول حرفها و نظرات کاربران دیگر نیستم...
ولی شما آیا حرف رئیس جمهور رو قبول دارید؟
شکی نیست که نباید توهین کرد.. ولی چرا حرف غلط رئیس جمهور رو انتقاد نمیکنید؟
مگر نمیبینید چقدر با فرمایش مقام معظم رهبری و اصلا با عقل، فاصله داره؟ :)
مردم اگر به روحانی رإی دادند برای درست کردن وضع اقتصاد بود.. نه تفکرات غلط خودش یا مشاورانش... :)
پاسخ:
بنده هم خدمتنون عرض کردم درمورد بی احترامی منظورم با بقیه بوده نه شما
و فکر کنم نقدی که در ادامه گذاشتم مشخص می کنه که با حرف ایشون موافق هستم یا نه...
سسلام.
باپست ماه عسل در کربلا منتظر حضورتون ونظر های زیبای شما هستم........

خداقوت....
پاسخ:
سلام.

سپاس
غصه نخور،با دل مهربونت ببخش بدرفتاری ها رو و با رفتار درست و دینداربودن خودت الگوی دیگران باش تا اون بنده خداهایی که اشتباه رفتار میکنن و قطعا در وجودشون گوهر ناب مهربانی رو دارن به اشتباهشون پی ببرن،بعضی افراد دل پاک و مهربونی دارن ولی توی رفتارشون دقت نمیکنن،انسان ممکن الخطاست ،برای ما هم دعا کن عزیزم
پاسخ:
مرسی از حضورتون.

چشم.
محتاجیم به دعا

سلام

توصیه میکنم اگه فیلم " لکه " رو ندیدید حتما ببینید توی آپارات به راحتی میتونید دانلودش کنید

فیلم خوبیه

فرمودید از بعضی آدمای مذهبی که از اون ور بوم افتادن ناراحتید. حق دارید در وهله اول هر عقل سلیمی ناراحت میشه

اما اگه کسی بخواد از دو طرف بوم نیفته کار آسونی نیست خواهر من...

اعتدال میخواد و اعتدال هم عقلانیت میخواد...

سخته... خیلی...

ولی اگه ببخشیدشون اونوقت شما به عقلانیت و اعتدال نزدیکترین.

یا علی

پاسخ:
سلام.
چشم

علی یارتون

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">