مــ ـــــ ـ ـ ــ ـداد رنـــ ـ ـ ـ ــ ـگی

هر کجا هست خدایا به سلامت دارش...

مــ ـــــ ـ ـ ــ ـداد رنـــ ـ ـ ـ ــ ـگی

هر کجا هست خدایا به سلامت دارش...

مــ ـــــ ـ ـ ــ ـداد رنـــ ـ ـ ـ ــ ـگی

از میان مدادرنگی ها
سهم من یک مدادمشکی شد
می کشم آسمان قلبم را
که پس از تو سیاه وپر دودست...

یاحق
ن.ابراهیمی

آخرین مطالب
پیوندها

دلگیرم از زمانه و...

يكشنبه, ۲۵ خرداد ۱۳۹۳، ۰۴:۰۸ ب.ظ

بعضی وقتها بعدازشنیدن خبری که شاید آن را می دانستی ومنتظرش بودی

آنقدر غمگین می شوی که میخواهی تقصیررا 

به گردن همه بیندازی جزمقصراصلی...

وبا همه بحث می کنی تا کمی آرام شوی اما...

هنوز هم که هنوزاست باورش برایم سخت است که آن آدم

آنقدر زود عوض شود...

هنوز هم که هنوزاست یاد این می افتم که قید حرف مردم وبچه های مجموعه را زدم و

چه کارها که نکردم برای...

اما کار از کار گذشته...همه چیز را باید سپرد به کسی دیگر...


پ.ن:مطمئنم با کمک حداقل یکی از دوستان سربه راهش درست میشد اما

اون دوستان دریغ کردند اون کمک رو...حیف،حیف،حیف اون جوون

(عقده ی این حرفا تلنبار شده بود روی دلم...)

موافقین ۴ مخالفین ۰ ۹۳/۰۳/۲۵
ن.ابراهیمی

نظرات  (۲۹)

منظورت کیه؟؟؟؟کدوم کمک؟؟؟؟
پاسخ:
یه آدم.

کمکی که از دوستان برمیومد...کسایی که باید بفهمن فهمیدن
۲۶ خرداد ۹۳ ، ۱۰:۰۳ محدثه انصاری
بچه جون چه چیزایی رو دلت تلنبار شده...
پاسخ:
همونایی که اون شب تو شب شعر میخواستم برم بخاطرشون دعوا با آقای....
۲۶ خرداد ۹۳ ، ۱۷:۰۳ یگانه سادات میری
سلام نازنین جون
ممنون که به وبم اومدی ودرمورد شعرام نظردادی شعرهای خودت که خیلی قشنگه 
وایشالله اگه اون آدمه هنوزهم میشه بهش کمک شه یه نفر بهش کمک کنه
پاسخ:

سلام.

خواهش.


انشاء ا...

چرا عاقل کند کاری که بازآید به کنعان غم مخور:)

سلام
خدا همه مون رو هدایت کنه ان شاءالله
شما هم ناراحت نباش حریف تمرینی. اون بالایی کمکش رو دریغ نمیکنه
حق حق مدد
پاسخ:

هععععی...


انشاء ا...

امان از دست....امیدوارم اگر جای کمکی مونده باشه

یاحق

میدانی ...؟

سلام
به روزم
با احترام دعوتید

حق حق مدد
پاسخ:

       نه نمیدونم پس حتما سر میزنم...


سپاس

سلام.

یادمه یه نفر می گفت:عیادت از مریضی که چشم به راهته،واجبه وقلبا این رو نشون داد یک بار...

اما چشمام به در بود و...انقدر کراهت داشت صحبت با من؟

انتظاری از اونا نداشتم ولی شما که همه ی انتظارها رو برآورده بودی چرا؟

+ من در سیلاب اشکهایی غرق شدم که گوشه ی صحن قدس از ته دل ریخته شد،دامنم را آهی گرفت که...

خودتونم میدونید...اما کاریش نمیشه کرد باید صاحب اون اشکها ببخشه

شاید خداهم...

موفق باشید

یاحق

پاسخ:

علیک سلام.

تنفس از هوایی که اون مریض استنشاق می کرد برای من کراهت داشت چه برسه به....

بنده ی حقیر هم انتظار نداشتم اون آدم این چنین بشه

اصل ایراد من این بود که ازهیچی دریغ نکردم اگه یه جایی کم گذاشته بودم که دلم نمی سوخت

صاحب اون اشکها همون شب بخشید...خودتون می دونید

حق یارتون



دل شکسته قیمتی تره آره

صدای بهتری داره

خدا بیا ببین دلم شکسته

بیا و لحظه ها مو آسمونی کن 

بیا و مهربونی کن

بیا ببین چقدر دلم شکسته
پاسخ:

سلام.

بیا ومهربونی کن...زیبا بود

التماس دعا


بقول یه دوست:

"هرگز نخواستم عظمت سکوت را در شوره زار سخن بیالایم
تنها تو می دانی که از برای شرح سکوتم سخن نمی گویم
آری این شوره زار را از برای آن گز می کنم که مرا تاب عظمت سکوت نیست."

گاه بعضی دردها برای این است که در برابرش سکوت کنیم

سکوت است که به انسان وسعت میبخشد سخن تنها بیان وسعت انسان است

سلام

پاسخ:
سلام.
سلام 
ممنون از دعوت ...
پاسخ:
سلام.
خواهش
۲۹ خرداد ۹۳ ، ۱۵:۴۷ یا مهدی(عج)
سلام علیکم
ان شاء الله اون بالایی خودش کمک کنه

 با دو مطلب بسیار بسیار جالب در خدمتتون هستم. حتما تشریف بیارید و نظرتون رو بگید:
سجده و دانشمند اروپایی....

و


نوشیدن آب در اسلام و در علم پزشکی


یا علی

التماس دعا
پاسخ:
سلام.
انشاء ا...
سر میزنم
سسلام.
باپست میوه زندگی درخدمتم.

غیبت مارا ببخشید.
پاسخ:
سلام.
خواهش خدمت می رسم
۳۰ خرداد ۹۳ ، ۲۲:۰۶ طلبگی های همسر یک طلبه ...
سلام خانمی
شاید در درست نشدن و رو به راه نشدن امور ، مصلحتی باشد که ما بی خبرانیم ..
غم مخور ...
پاسخ:
سلام.
شاید

شهید چمران ره :

 

خدایا من کوچکم ، ضعیفم و ناچیزم ، پرکاهی در مقابل طوفانها هستم ؛ به من دیده ای عبرت بین ده تا ناچیزی خود را ببینم و عظمت و جلال تو را براستی بفهمم و بدرستی تدبیر کنم.

 

خدایا دلم از ظلم و ستم گرفته است ؛ تو را به عدالتت سوگند می دهم که مرا در زمره ستمگران و ظالمان قرار نده.

 

خدایا می خواهم فقیری بی نیاز باشم که جاذبه های مادی زندگی مرا از زیبایی عظمت تو غافل نگرداند.

 

خدایا خوش دارم گمنام و تنها باشم تا در غوغای کشمکشهای پوچ مدفون نشوم.

پاسخ:
سلام.
۰۲ تیر ۹۳ ، ۱۸:۳۳ یا مهدی(عج)
ای کاش.......

سلام علیکم

ببخشید که چند روزی نتونستم به وبلاگتون سر بزنم(اینترنتمون مشکل داشت)

با یک مطلب جدید در خدمتتون هستم. تشریف بیارید.


یا علی

التماس دعا
پاسخ:
خدمت می رسم
التماس دعا
۰۵ تیر ۹۳ ، ۰۱:۲۲ تک نویسی...
از درد گفتن و و از درد شنیدن .....
با مردم بی درد ندانی که چه دردی است....
پاسخ:
زیبا
آدم خیلی عجیبی هستید شما......نمیشه دقیق شمارا شناخت....
پاسخ:
چطور؟
خیلی ها هستند که ناشناخته می مونن.عجیب نیست
راستی سلام.
۰۶ تیر ۹۳ ، ۱۳:۳۲ ف.م. آسمان
سلام

.::الهی العفو::.
به روزم. دعوتی دوست من

حق حق مدد
 سلام
کلیپ رمضان...

http://zareh.blog.ir/post/462

توصیه می کنم حتما ببینید...
سلام
وب زیبایی دارید 
اگر مایل به تبادل لینک بودید خبر بدید 
سلام مومن

شما دعوتین به محفلی از رندان ....
منتظرتون هستیم 

این بار با مطالبی با عنوان :

آنان که ماندن مجنون نبودن ...
دنیا خودت را آماده کن ....
دعایی مهمتر از تعجیل ظهور امام عصر ...
توصیه حاج آقا دولابی برای ماه مبارک رمضان

http://nishtar.ir/

التماس دعای شهادت و شفاعت بی بی

پاسخ:
سلام.
خدمت میرسم
۰۹ تیر ۹۳ ، ۱۷:۰۴ منجی مهربان

رمضانا تو بهترین ماهی *  چون که ماه ضیافت اللّهی
خوش عمل هر که بود در رمضان *  ترک منکر نمود او در رمضان

امام باقر(ع) : هر چیز بهاری دارد و بهار قرآن ماه رمضان است .

امام رضا(ع) : هر کس ماه رمضان یک آیه از کتاب خدا را قرائت کند مثل اینست که درماه هاى دیگر تمام قرآن را بخواند .

سلام. ماه ضیافت الهی برشما مبارک.

بروزم : مهمونی رو بهم نزنید!!

 سلام...طاعات و عبادات قبول

If the value of time, the heart establish not; and a work do not
Great the shame that, from this produce of times,-- we take

****
  خجالت...
http://zareh.blog.ir/post/466
۱۰ تیر ۹۳ ، ۱۴:۲۱ تـُــرکــِــ گــَــنـدابـی
۱۱ تیر ۹۳ ، ۱۲:۰۵ یا مهدی(عج)
سلام علیکم
نماز و روزه هاتون قبول باشه
در سحر های این ماه عزیز ما رو هم دعا بفرمایید

یا علی
التماس دعا
۱۱ تیر ۹۳ ، ۱۶:۱۴ پایگاه ارزشی انقلابی
سلام همسنگر
دلنوشته ای در مورد توهین یک آدم به اصطلاح روشنفکر در فیس بوک علیه جانبازان عزیز نوشتم.
منتظر دیدگاه شما در مورد این موضوع هستیم

مانا که تویی و باز مانا که تویی
ای دورترین دور نشانا که تویی
هر سو نگیهم ناگهانا که تویی
این قصه همین است همانا که تویی
 میخانقاه....صفحه 64
http://baketab.blog.ir/post/17

۱۲ تیر ۹۳ ، ۰۶:۰۶ یا مهدی(عج)
دوست شهیدت کیه؟؟!!

سلام علیکم. نماز و روزه هاتون قبول باشه. ان شاء الله قصد دارم در حد توانایی و با کمک خدا و خود شهیدان عزیز بخش هایی از زندگینامه های این بزرگواران رو که اغلب از کتاب هایی که در مورد این شهیدان نوشته شده جمع آوری کردم رو طی چندین پست برای هر شهید در وبلاگم براتون قرار بدم. در صورت تمایل ما رو همراهی و دنبال کنید.

شهید اول/شهید ابراهیم هادی


یا علی

التماس دعا
۱۲ تیر ۹۳ ، ۱۷:۳۰ بنی الزهرا(س) ...

سلام ...
زیبا بود
+
اطلاعیه مهم تیم سایبری *نحن ابناء الحیدر* در حیدریون
منتظر نظرات شما هستیم
***
لینک شدید ***
لطفا ما رو با نام * حیدریون * لینک کنید
با تشکر



 

سلام
کلیک رنجه می کنین مومن ؟

این بار با مطالبی با عنوان :
دلم به دامانت یا رحیم
 کاری کرده ایم ؟؟؟
 نعمت وسوسه شیطان!
مردم نا مَحرم



الهم الرزقنا توفیق الشهاده فی امر ظهور مولانا المهدی(عج)
و توفیق الشفاعة الزهرا (س) فی یوم الحساب


مارو هم دعا کن مومن 
 nishtar.ir

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">