مــ ـــــ ـ ـ ــ ـداد رنـــ ـ ـ ـ ــ ـگی

هر کجا هست خدایا به سلامت دارش...

مــ ـــــ ـ ـ ــ ـداد رنـــ ـ ـ ـ ــ ـگی

هر کجا هست خدایا به سلامت دارش...

مــ ـــــ ـ ـ ــ ـداد رنـــ ـ ـ ـ ــ ـگی

از میان مدادرنگی ها
سهم من یک مدادمشکی شد
می کشم آسمان قلبم را
که پس از تو سیاه وپر دودست...

یاحق
ن.ابراهیمی

آخرین مطالب
پیوندها

خسته شکسته ام و...

يكشنبه, ۲۹ تیر ۱۳۹۳، ۱۲:۰۸ ب.ظ

تو مریمی،پاکی ولی مردم نمی دانند

یک معجزه میخواهد این عشق مسیحایی...


پ.ن:

وقتی نمی تونم راحت ببخشم

راحت عذرخواهی کنم

وقتی هنوز غرور الکی من باعث خیلی اتفاق ها میشه

تازه می فهمم چقدر حقیرموندم...چقدر حقیر...


این روزها

اگرکمی دلتان شکست

یادی هم از دل همیشه شکسته ی من بکنید

التماس دعا...

موافقین ۴ مخالفین ۰ ۹۳/۰۴/۲۹
ن.ابراهیمی

نظرات  (۱۴)

۲۹ تیر ۹۳ ، ۱۳:۰۵ محدثه انصاری
التماس دعا
۲۹ تیر ۹۳ ، ۱۴:۰۹ یا مهدی(عج)
شما هم با دل شکستتون برای ما دعا کنید
غرور شاید الکی شما زندگی خیلی هارو تغییرداده...

شاید بدبختشون کرده میدونستید؟
پاسخ:
خداوند هیچ کسی رو بدبخت نمی آفرینه وبدبخت نمی کنه
مگه اینکه خود اون شخص راضی به بدبختی باشه

دقیقا مثل من...وشاید شمایی که باغرورالکی من بدبخت شدی

سلام

برای اینکه انسان راحت ببخشد و راحت عذر خواهی کند باید شرح صدر داشته باشد

برای اینکه شرح صدر داشته باشد باید اولا به لحاظ علمی خود را غنی کند یعنی در معارف اسلام غور کند بداند و بداند نه اینکه فقط احادیث و روایات و آیات حفظ کند

تعمق در دین و معارف دین لازمه... وقتی اهل تفکر و تعمق در دین شد خود این دانسته های میشوند موتور محرکه برای عمل و پیاده شدن اسما و صفات الهی در انسان. اما بدون درک درست از معارف، انسان در عمل به دین دچار تکرار و رخوت زدگی میشه

سعی کنید بیشتر وارد علوم عقلی بشوید چون طبع شعر دارید طبیعتا وجه عاطفی و احساسی شما غلبه داره بر وجه عقلانی شما

توی برنامه ای از استاد دینانی شنیدم که ایشون میگفتند من در جوانی شعر میگفتم روزی علامه طباطبایی به من فرمودند فعلا برای مدتی شعر سرودن رو رها کن تا در مباحث عقلانی به یه ثباتی برسی...

نمیخوام بگم شعر بده من خودم بسیار شعر دوستم اما گمانم اینه وجه عاطفی و احساسی شما بر نفستون غلبه داره در معارف دینی سعی بیشتری بکنید بیشتر اهل مطالعه و تحقیق بشید نتیجه مطالعات خود بخود روی اعمال شما اثر خواهد گذاشت و به اعمالتون عمق میده و ان شا الله شرح صدرتون بیشتر میشه

جسارت بنده رو ببخشید از موضع برتر حرف نزدم خودم سرتا پا تقصیرم از جایگاه برادر عرض کردم

موفق باشید

پاسخ:
اختیاردارید
سلامت باشید
نمی دونم چی باید بگم!
پاسخ:
اشکال نداره

سلام.
خیلی بده دلت برا کسی تنگ بشه ولی از ترس اینکه محلت نده بش نگی..............

پاسخ:
شما بهش بگو خدارو چه دیدی شادی محل گذاشت بهتون...

مهم نیست آدم ها بهت محل بذارن اصل کار یه چیزدیگست...
۳۱ تیر ۹۳ ، ۲۳:۱۶ ف.م. آسمان
وقتی میخوای ولی نمیتونی حرف دلتو بزنی
میخوای، ولی نمیتونی فریاد بزنی
میخوای ولی نمیتونی...

حالا هی بقیه بگن "خواستن توانستن است"

سلام
اصلا چرا من میام این وبلاگ بغض میکنم؟
پاسخ:
سلام.

نمیدونم انقدر فضا سنگینه؟
خوبه که خودتون رو مقصر نمی دونید...
پاسخ:
خوبه که شماهم من رو مقصر می دونید
سلام

http://baketab.blog.ir/post/19

از رباعی ها صفحه 63 :
....آن مست همیشه با حیا چشم تو بود
آن آینه ی رو به خدا،چشم تو بود
دنیا همه شعر است به چشمم اما
شعری که تکان داد مرا چشم تو بود.....
۰۲ مرداد ۹۳ ، ۰۱:۱۱ طلبگی های همسر یک طلبه ...
سلام خانمی
غمگین نبینمتون
خداوند در قلب های شکسته ، خانه دارد 
التماس دعا
پاسخ:
سلام.

نه انشاء ا...

امیدوارم
محتاجیم بدعا
شعر جدیدم : مثل ندبه می ماند صدای انفجار ها 
باسلام وآرزوی قبولی طاعات وعبادات
عید سعید فطر بر شما وتمامی میهمانان درگاه حق تعالی مبارک باد.
التماس دعا
سلام و درود
با شعر کوتاه «لبخنده» بروزم، دعوتید...
۱۱ مرداد ۹۳ ، ۱۶:۳۳ محمد جواد آهنگردارابی
سلام همسنگر
مطلب جدیدی به نام شکوه اسلام نوشتم
و دلیل دیر بروز شدن وبلاگ را هم در این مطلب عرض کردم
اگر مایل بودید یه سری به ما بزنید

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">